Vanliga frågor

När din registrering har bekräftats, går det tyvärr inte längre ändra den. Detta beror på att vi skapar ditt abonnemang så snart du har registrerat dig, så att du ska få ditt medlemsnummer och kunna börja dra nytta av dina förmåner.

Nej, det kan du tyvärr inte. Orsaken är att ditt abonnemang aktiveras automatiskt för att du omedelbart ska kunna börja utnyttja det i alla våra butiker. Du har dock rätt att ångra köpet av ditt MyBianco+-medlemskap i 14 dagar från ingånget avtal, dvs. från och med det datum då du registrerar dig, såvida du inte har utnyttjat dina medlemsförmåner.

Om du inte har fått ditt välkomst-e-postmeddelande, kontrollera då din skräppostmapp eftersom välkomst-e-postmeddelandet genereras automatiskt och därmed riskerar att hamna bland skräpposten. Om välkomst-e-postmeddelandet inte finns i skräppostmappen, kan du kontakta vår kundtjänst på telefonnummer: +45 76 34 79 60 Måndag till torsdag kl. 13.00 – 16.00. Telefonen är stängd fredag till söndag såväl som på danska helgdagar.

Om ditt kort inte blir godkänt får du strax ett meddelande på skärmen om att registreringen misslyckades. Detta kan bero på flera olika orsaker. Exempelvis avvisas en del debetkort av inlösaren/banken vid köp av abonnemang, eftersom kortet inte är godkänt för denna typ av köp. I sådant fall ombeds du att kontakta din bank och be dem att hjälpa dig.

Vi använder ett av de säkraste online-beställningssystemen på marknaden och vi gör allt för att förbättra vår mjukvara, så att vi kan vara säkra på att vi alltid erbjuder största möjliga säkerhet. Vi använder marknadens bästa krypteringsprogramvara, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterar eventuella känsliga uppgifter som t.ex. namn, adress och kreditkortsuppgifter. Detta innebär att information som skickas mellan din dator och vår webbplats inte kan läsas av andra.

Vi tar emot följande betalkort:

 

  • Kreditkort: Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, JCB, American Express
  • Debetkort: VISA Electron

 

Av säkerhetsmässiga orsaker ska kortinnehavare godkännas av både kortutfärdaren och Bianco Footwear A/S. Vi tar säkerheten på största allvar och lämnar därför inte ut någon information till tredje part.

För att använda din medlemsrabatt på Bianco.com måste du använda ditt medlemsnummer, som skickades till dig i det välkomst-e-postmeddelande du fick när du anmälde dig till MyBianco+. Om du inte har fått ditt medlemsnummer, hjälper personalen i din lokala Bianco-butik dig gärna att hitta det. När du har lagt en eller flera varor i din korg på Bianco.com, ska du skriva in ditt medlemsnummer i kampanjkodsfältet/rabattkodsfältet och klicka på knappen "ANVÄND". Sedan dras 20 % rabatt automatiskt av från dina varor. Ditt medlemsnummer fungerar alltså som din rabattkod. Tänk på att dina inloggningsuppgifter till mybiancoplus.com inte fungerar på Bianco.com. Du behöver alltså inte ens logga in när du handlar på Bianco.com, utan det räcker att du väljer "gå till kassan som gäst". Det enda du behöver göra är att skriva in ditt medlemsnummer i kampanjkodsfältet innan du slutför köpet.

Du hittar alla uppgifter om ditt abonnemang genom att logga in under fliken "DIN PROFIL" i toppmenyn och välja "Abonnemang" i rullgardinsmenyn. Här kan du se status för ditt abonnemang, ditt medlemsnummer och information om automatiska kreditkortsbetalningar – historiska och kommande.

Om du har fått ett nytt betalkort eller fått information från oss om att ditt kort håller på att förfalla, kan du ändra ditt kreditkort genom att logga in under fliken "DIN PROFIL" i toppmenyn och välja "Byt betalkort" i rullgardinsmenyn. Här kan du se planerade betalningar och ändra ditt betalkort. Välj knappen "BYT KORT", så kommer du in på en säker kortportal. Här ska du fylla i de nya uppgifterna och trycka på knappen "SLUTFÖR REGISTRERING". Nu får du en bekräftelse på att ditt nya kort är registrerat. Det kan ta några minuter innan kortet är registrerat hos tillhandahållaren av betalningstjänsten.

Du rättar dina profiluppgifter genom att logga in under fliken "DIN PROFIL" i toppmenyn och välja "Rätta profiluppgifter". Här kan du rätta alla dina uppgifter inkl. namn, adress, kontaktuppgifter, födelsedatum, favoritbutik och lösenord. Kom ihåg att trycka på knappen "UPPDATERA" när du har rättat önskade uppgifter.

Om du råkar ut för tekniska problem ber vi dig att kontrollera att du har de senaste uppdateringarna för ditt operativsystem. Om du fortfarande har problem med att använda vår hemsida, är du naturligtvis välkommen att kontakta vår kundtjänst på +45 76 34 79 60 måndag till torsdag kl. 13.00 – 16.00. De kommer att göra allt de kan för att hjälpa dig. Telefonen är stängd fredag till söndag såväl som på danska helgdagar.

För att säga upp ditt MyBianco+-medlemskap ska du logga in på din profil på mybianco.bianco.se/my-bianco-plus. Du loggar in genom att klicka på "DIN PROFIL" i toppmenyn. Därefter skriver du in den e-postadress som du använde när du registrerade dig hos MyBianco+, samt ditt lösenord. Om du inte har loggat in på din profil tidigare och därmed inte har något lösenord, eller om du har glömt ditt lösenord, behöver du bara skriva in din e-postadress och sedan trycka på "Glömt lösenord". Då skickas ett nytt lösenord till din e-postadress, som du därefter kan logga in med. På sidan "DIN PROFIL" kan du nu gå till undersidan 'Abonnemang' och då 'Avslut abonnemang'. På denna sida kan du själv säga upp ditt MyBianco+ medlemskap genom att klicka på knappen 'Avslut abonnemang'. Efter uppsägningen får du en bekräftelse via e-post.

Om du inte har fått svar på din fråga på den här sidan kan du kontakta vår kundtjänst, som svarar dig så snabbt som möjligt.
Så här kontaktar du Biancos kundtjänst:
1. Skicka din förfrågan till mybiancoplus@bianco.com
2. Ring till oss på telefonnummer: +45 76 34 79 60 måndag till torsdag kl. 13.00 – 16.00. Telefonen är stängd fredag till söndag såväl som på danska helgdagar.

Kontakta

MyBianco+
+45 76 34 79 60

Måndag till torsdag kl. 13.00 – 16.00

Telefonen är stängd fredag till söndag såväl som på danska helgdagar.